2012. április 26., csütörtök

장 4.



- Ez csodás! De hogy volt ennyi pénzünk rá?
- TS Entertainmenttől. Ők biztosították az egész lakást.
- Így már értem. – ledőlök az ágyra. – Kimennél egy picit? – kérdezem.
- Persze. – fordul meg és hajtja be maga mögött az ajtót. Belenyúlok a táskámba, hogy kikotorjam naplómat. Elejét teleragasztottam 1D- s képekkel meg matricákkal. Kinyitom az utolsó bejegyzésemnél és elkezdem írni a mai nap eseményeit. Leírom az utazást, a lakást és persze Zelot is megemlítem. Nagyon kedves fiú, pedig azt hittem, egyedül leszek ebben a városban. Mellettem megcsörren a telefonom. A kijelzőn LADYBUG név jelenik meg. Azonnal felveszem.
- Hali. – köszön bele.
- Szia! Miért hívsz? – kérdem érdeklődve.
- Megint elhagytad a pénztárcád. Ennyire szétszórt vagy?
- Igen. El tudod hozni?
- Aha. Elfelejtettem megkérdezni, hogy hány éves vagy.
- 16. Te?
- 16 úgyszintén, de ha úgy vesszük, én eggyel fiatalabb vagyok. Máshogy vannak az életkorok.
- Jaa! Mikor találkozunk?
- Felugrok hozzád. – leteszi a telefont. Nem értem, hogy, hogy fog ide találni, hisz nem tudja, hol lakom.
Pár perc múlva újból csörög a telefon.
- Hányadikon laksz? – kérdezi Zelo lihegve.
- 16. – azzal le is teszi újból. Mire kiérek az előszobába, már csengetnek is a csengőn. Kinyitom.
- Na, hali. – üdvözöl mosolygós arccal. A nyakába ugrok. – Na! Mi ez a hevesség? Nyugi. – fogja meg a derekam.
- Semmi, csak jól esett.
- Amúgy tessék, itt a tárcád. – adja a kezembe.
- Mi lenne velem nélküled. Gyere. – invitálom be. Bemegyünk a szobámba.
- Azta, ez csúcs!
- Üljél már le. – mutatok az ágyamra. Hasra fekszem és figyelem, ahogy lassan leül mellém és babrálja dzsekije ujját. Hirtelen megakad valamin a szeme. A naplóm. Kezébe veszi, minden oldalát alaposan átnézi.
- Kinyithatom?
- Nem. Na jó, de csak az első oldalt olvashatod el. – kinyitja és elkezdi olvasni. Teljesen belemerül, meg se merem zavarni. 
- Látom nagyon szereted ezt a bandát. – mutat rá az egyik 1D-s képre. Főleg ezt a göndört.
- Igen. – pirulok el. – Nagyon híresek Londonban, sajnos már Amerikában is.
- Az miért baj?
- Mert el akarják venni tőlünk, és ilyen gyári popbandát akarnak belőle csinálni.
- Hm… Az rossz. Akarsz hallani itteni zenét?
- Aha. – nézek fel rá. Odaviszem az új laptopom az ágyra és visszafekszek. Zelo leveszi a dzsekijét és ledobja a kanapémra. Egy sima fehér póló van rajta, semmi csicsás, színes dolog. Nagyon vékonynak tűnik. Mellém fekszik. Bekapcsolom a gépet és összenézünk. – Amúgy mi a teljes neved?
- Choi Jun Hong. Neked?
- Nicole Goode. Honnan jött a Zelo becenév?
- Ő… passz. A haverok adták nekem. – közben betöltött a gépem. Bemegyek a YouTube-ra. Zelo beír valamit és rákattint a videóra. – Ők nem rég debütáltak. EXO-K a nevük, de van a másik banda is, az EXO-M.

- Mi a különbség?
- Az egyik koreaiul a másik kínaiul énekli el a számokat. Külön is turnéznak. De először hallgassuk meg koreaiul, úgy szebb. – elindítja a videót. – Izgulok. – mosolyog rám, közben ökölbeszorított kezét a szája elé emeli.
- Miért?
- Hogy, hogy fog majd tetszeni neked.
- Akkor maradj csöndbe egy kicsit, talán akkor hallok is belőle valamit. – dőlök neki fejemmel a karjának. Hirtelen eltűnik a mosolya, érzem, hogy engem néz.
 Végighallgatjuk a History-t, aztán elkezd oldalt keresni valamilyen másik számot. – Az nem jó? – bökök rá az egyikre. Valami a B.A.P-től, bár még sosem hallottam róluk.
- Áh, azt hagyjuk. Nem valami jó banda. – szinte már nevetve mondja. Legyint is mellé egyet. Beletörődöm, hogy nem nézzük meg, pedig tényleg kíváncsi vagyok rá. – Amúgy hogy tetszett?
- Nem rossz. Sokkal rosszabbra számítottam. Mutass még. – beírja, hogy Secret – Madonna.
- Ez egy csaj banda, de ők is jól nyomják. Elsőre lehet, hogy fura lesz. – belehallgatunk.
- Nem tudom, nem rossz, de nem is annyira. Talán, ha többször meghallgatnám, akkor…
- Tény, hogy nem a legjobb számukat mutattam meg. – ránéz az órára. – Ajjaj, késésben vagyok.
- Hova mész?
- Próbára. Táncolok. – kipattan az ágyból, én szintén ezt teszem. Ki kísérem az ajtóig. – Ígérd meg, hogy holnap is találkozunk. – néz rám édesen.
- Megígérem. – hajtom le a fejem. Beleharapok a számba, érzem, hogy tetőtől talpig elpirulok.
- Majd hívlak. – mondja és búcsúzóul megölel. De valami megváltozott. Már nem haveri ölelés volt ez, talán kicsit több. Érzelmileg sokkal több. Megvárom, míg bemegy a liftbe, aztán bezárom az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése