2012. április 29., vasárnap

장 7.



*Nicole*

Azt mondta szeret! – suttogom bele a takarómba, amit egész eddig rágtam. Ráeszmélek, hogy van fél órám, amit ki kéne használnom arra, hogy átöltözzek. A szekrényem tele van új ruhákkal, de én a régi kedvenc pulcsimat veszem ki. Kiveszek mellé egy fekete cicanadrágot, egy fehér pomponos sapkát és egy fekete balerinacipőt. Megfésülöm barna, hosszú hajam, egy kis sminket dobok az arcomra. Egy fekete oldaltáskát feldobok a vállamra és elindulok.
Szívem hevesen dobog már a liftben. Öt perc és újból találkozunk.
Odasétálok ahhoz a fához, leülök a tövébe és csöndben várok. Tenyerem izzad, szívem kalimpál, hasamban lepkék repdesnek. És akkor meglátom őt az utcai lámpa fényébe. Egy sima szürke melegítőt visel, semmi extrém cuccot. Haja ki van vasalva, ami szerintem jobban ál neki. Nem tudom, mit csináljak. Ugorjak a nyakába? Vagy játsszam a sértődöttet? Az úgyse menne, túl édes ahhoz. Elkezdek szaladni és teljes erőmből nekirohanok és átölelem. Nagyon szorosan.
- Hé, nyugi. Kiszorítod belőlem a levegőt. – mondja mosolyogva. Kicsit lazítok szorításomon, de nem engedem el. – Nicole, Én szeretlek.
- Én is Choi Jun Hong.
- A Zelot jobban szeretem. – keresi a tekintetem, ezért elengedem. Belenézek sötétbarna, már majdnem fekete, bogár szemeibe és elgyengülök.
- Mióta vagy a csapatba? – még mindig farkasszemet nézünk.
- Hát 2011-ben volt a pre-debutunk. A come backen dolgozunk most, de nagyon húzós. YoungJae, az egyik tagnak a karja meg is sérült ma.
- Látom, téged sem kíméltek. – odanyúlok szeme alatti lila dudorra és megsimogatom. Felszisszen. – Ne haragudj.
- Semmi, csak eléggé fáj. – suttogja. Szemünk megint találkozik. Zelo elkezd közelíteni lassan, én is előrelépek egyet, így már csak egy hajszálnyi van köztünk. Becsukom a szemem, ajkam kissé kinyillik és akkor megérzem nedves és puha ajkait az enyémen. Csókja édes és érzéki. Mellkasára rakom a tenyerem, szíve majd kiugrik. Nem akarom, hogy abbahagyja, olyan finom. Magához ölel, karját összekulcsolja mögöttem.
- Error. – töri meg a csendet csók után. Úgy tesz, mintha egy robot lenne és épp lemerülne.
- Ez mi féle B.A.P. hülyeség? – nevetek.
- Majd megtudod. A lényeg, hogy a bandában én vagyok a robot.
- Értem. Feljössz hozzám? – kérdezem.
- Ha anyud megengedi.
- Szerintem igen. De leszarom, mert ha nem, akkor is beengednélek. – megfogja a kezem félénken és elindulunk a ház felé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése