2012. április 30., hétfő

장 8.



  - Hol voltál? – jön felénk kérdőn anya. – Óhh… - veszi észre Zelot, aki kicsit zavarba van. – Már értem. Clarie Goode, de szólíts csak Clarienek. – nyújt kezet anya.
- Choi Jun Hong, de csak Zelo. – bizonytalanul, de kezet ráz anyával. Furcsán is néz rá anya.
- Őőő, anya. Itt meghajolni szokás.
- Jajj, ne haragudj, tiszteletlen voltam. – hajol meg anya előtte. Zelo ugyanígy tesz. – Sajnos még nem volt időm a kultúrátokkal jobban megismerkedni.
- Semmi gond, tényleg.
- Na, békén hagynál minket? – kérdezem anyut.
- Aha, persze. Már megyek is. – bemegy a szobájába. Mi is az enyémbe. Ledől az ágyra, látszik rajta, hogy nagyon fáradt. Ráfekszek, fejemet mellkasára hajtom. Szíve még mindig nagyokat ver.
- Most az egyszer nagyon jó, hogy szétszórt vagyok.
- Hm, még jó, hogy arra sétáltam. Hulla fáradt vagyok.
- Fordulj meg. – szállok le róla. – Ja és vedd le a pulcsid.
- Nincs alatta póló.
- Annál jobb. – mosolyodom el. Míg ő elhelyezkedik, becsukom az ajtóm, nehogy anya félreértse a dolgot. Mikor visszafordulok már háttal fekszik nekem. Fehér bőre van és lehetetlenül vékony. Valószínűleg a sok tánctól lett izmos a háta, nem nagyon, de már látszik. Keresek gyorsan egy izomlazítós testápolót és visszamegyek az ágyhoz. Ráülök Zelo fenekére, kezembe nyomom a krémet és lassan elkenem az egész hátán.
- Jó hideg.
- Igen, tudom. – megmasszírozom a vállát, nyakát, lapockáját, derekát. A testápolót már beszívta a bőre. – Most esik le. Te egyel fiatalabb vagy nálam.
- Igen, de mindegy, vagyis engem nem zavar.
- Engem sem. Tegyél be valami zenét, amit ti énekeltek. – kikeresi a telefonján és beindítja azt, amit nem mertem végignézni.
- A rap része vagyok én. Majd úgyis meghallod.
- Ez nagyon jó. – nyomok egy puszit a háta közepére, amitől libabőrős lesz. – Amúgy készen vagy.
- Cc… - ciccen fel. – Pedig még el tudnám viselni.
- Majd legközelebb. – leszállok róla, ő is felül és visszahúzza a pulcsiját.
- Bekapcsolod a laptopod?
- Persze, miért?
- Először is szólok a fiuknak, hogy hol vagyok, mert tuti aggódnak. Másodszor, mert megmutasztom ehhez a számhoz a videoklipet. Persze csak, ha akarod.
- Naná, hogy érdekel! Hisz a barátom is énekel benne. – már megint teljesen kipirultam. Leemelem a gépet az éjjeliszekrényről és az ölembe rakom. Zelo mögém jön, lábai közé ültet. Fejét a vállamra hajtja, derekamat gyengéden átöleli.
- Nicole, valamit el kell mondanom.
- Csupa fül vagyok.
- Nem is tudom, hol kezdjem…- ekkor bekopognak az ajtómon.
- Várj egy picit. – felpattanok és kinyitom.
- B.A.P.? Zelo? Mi a franc folyik itt? – ront be anyám egy papírral a kezébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése