2012. május 2., szerda

장 11.


- Haló. – mondom neki kicsit kómásan.
- Annyeong. Ugye még nem alszol?
- Már majdnem. Na, hogy van a…?
- YoungJae. Már jobban, de még mindig itt vagyunk a kórházban, vagyis mindjárt elmegyünk, csak gézzel bekötötték neki.
- De ez meddig lesz rajta? Gondolom, most nem mehet próbákra.
- Hát nem valószínű. Amúgy én is kaptam egy ragtapaszt a pofámra. – mondja büszkén.

- Ennek, hogy tudsz örülni…
- Mert így olyan, mintha kemény csávó lennék.
- Ne nevettess, kérlek. – kuncogok egyet.
- Hiányzol.
- Te is nekem, nagyon.
- Holnap kapsz egy meglepit. Tényleg meg fogsz lepődni.
- Előre félek. Zelo, nagyon tehetséges vagy!
- Köszönöm. – érzem, hogy elpirult. – Honnan veszed?
- Megnéztem a Warriort.
- Óóó… Értem.
- Kérdezték a többiek, hogy hol voltál?
- Igen, de még nem mondtam meg nekik, vagyis azt mondtam, hogy majd elmondom, ha otthon leszünk. – nem tudom, mit mondjak, de nem akarom, hogy letegye. – Ott vagy még? – kérdezi.
- Még igen. Azt akarom, hogy itt legyél mellettem.
- Én is ott akarok veled lenni, de… ma nem lehet. Tudnád, mennyire szeretnélek most átölelni.
- Ne mond, kérlek, kínzol. – ásítok egy nagyot.
- Álmos vagy?
- Nem… vagyis, igen, de ne rakd le. Akarom hallani a hangod.



„Shihandeulege jjutgimyeo kkumeul hyanghae dallineun nal
Jamdeuleul jjutanaemyeo kkumeul hyanghae dalladeon bam” –énekli Zelo.


- Ez mi? – kérdezem.
- Unbreakable…

„Girodeunge bichin chukchyeojin yeoseot namjaeui eokkaeneun
Kkumeul hyanghae dallaneun jeolmeun naleui keurimja…”

- Jó éjt, édesem. – suttogja. Már alig vagyok ébren, de még egy jó éjtet én is ki tudok nyögni és kinyomom.

*Zelo*
- Mehetünk. – csap a hátamra DaeHyun. – Kinek énekelt a mi kis maknaenk? Csak nem barátnő?
- Majd elmondom. – vágom rá. – De ez a hely nem alkalmas erre a témára. Mit mondtak? – fordulok YoungJaehez figyelemelterelés képen.
- Hát minimum egy hétig nem táncolhatok. Csúszni fog a Come Back basszameg. – csap ép kezével a falra.
- Összehozzuk. – mondja Yong Guk, bár látom rajta, hogy ideges. Tény, hogy nagyon betett ez a sérülés mindannyiunknak. Nem engedhetjük meg magunknak, hogy csúsztassunk.
- Holnap készítjük el a teasert is. – böki be Jong Up. – Most mi lesz? Nem tehetjük bele YoungJaet sérülten. Azt mindenki kiszúrná.
- Majd valami lesz, ezt nem nekünk kell megoldani. – látom Yong Gukkon, hogy el van keseredve. Elindul az ajtó felé lebiggyesztett fejjel. Utána szaladok, hátha le tudom nyugtatni.
- Hé, Yong Guk hyung. – fogom meg a vállát.
- Mond.
- Mi a baj? – kérdezem.
- Zelo, kicsit békén tudnál hagyni? Muszáj lesz először magamba elrendezni a dolgokat.
- De, beszélnem kell veled. Te vagy itt a leader, és nekem most rád van szükségem, mert elég nagy körülöttem a felfordulás.
- Hallgatlak. – ülünk le kint egy padra. Gukie még mindig feszülten figyel, de mintha már enyhült volna egy kicsit.
- Ne akadj ki, de azt hiszem, van valakim.
- Hogyhogy csak azt hiszed? Ne viccelődj velem légyszi. Akkor most van, vagy nincs?
- Van. – sóhajtok.
- Mit tervezel?
- A terv már megvan. Amúgy sose fogod kitalálni, kinek a lánya.
- Na?
- Az új menedzserünké.
- Tudja, hogy te vagy a barátja a lányának?
- Rájött. Először nem örült, ja, de a végén se. – ezzel sikerül végre egy kis mosolyt csalnom az arcára.
- Amúgy meg, azzal jött be, hogy kezében volt a szerződés és hogy jól tudom, hogy nem lehetne barátnőm, végül megegyeztünk, hogy mindig náluk leszünk és nem hagyjuk el a házat. Akkor talán senkinek nem fog feltűnni. Ő meg titokban tartja a főnökség előtt.
- Ha neked ez így jó, akkor nekünk is, csak kérlek, tényleg nagyon vigyázz. Ha bármi történik itt, akkor ki is csaphatnak a csapatból és azt senki sem szeretné. Te sem hiszem.
- Nem, hát. Gukie hyung?
- Igen?
- Köszönöm. –ölelem át.
- Nincs mit. – kijönnek a többiek is.
- Gyertek. – mondja DaeHyun és int a kezével. beszállunk a kocsiba és elhajtunk.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése