2012. május 6., vasárnap

장 15.



Odarohanok, de csak anya jön be, amitől kicsit csalódott leszek.
- Na? – kérdezem ölbe tett kezekkel.
- Jó volt, nagyon ügyesek voltak!
- Zelo, hol van?
- Még bent kellett maradniuk egy kicsit, de nyugi, megkérdezte, hogy átjöhet-e este.
- És mit mondtál? – várom izgatottan.
- Azt, hogy jöjjön. Mást nagyon nem is mondhattam volna neki. Megegyeztünk.
- Köszönöm. – szorítom meg erősen, aminek örül.
- Szívesen, csak ne csináljatok semmi olyat.
- Dehogyis!!! Eszem ágában sincs. Sőt, szerintem Zelo sem akarja.
- Kislányom, a fiúk mindig azt akarják, de ebbe most nem megyek bele.
- Nem is akarom, hogy belemenjél. Na, gyors lezuhanyozok. – sietek be a fürdőszobámba. Levetem a ruháimat és a zuhany alá vetem magam. Hajamat is alaposan bevizezem és teszek rá sampont. Leöblítem magamról a különböző tusfürdőket, meg egyebeket és magamra terítek egy törcsit. Bár még egy kicsit vizes vagyok, úgy döntöm nem törlöm le magamról, hanem kimegyek és behozok inkább magamnak valami ruhát.
- Annyeong! – int nekem Zelo, aki éppen az ágyam szélén ül. – Valaki nagyon lazán van ma.
- Hát, nem számítottam rád. – nagyon elpirultam. Még a fülem is égett. Szorosan magamhoz szorítottam a törülközőt, nehogy lecsússzon. Zelo feláll és közelebb jön hozzám. Megsimogatja karomat, amitől teljesen kiráz a hideg.
- Szeretlek. – közbe szemével az enyémet fürkészi.
- Én is. – ölelem meg szorosan. Viszont a törcsiről teljesen megfeledkeztem, így konkrétan nem tartja semmi, csak a mellkasom, ami hozzányomódik Zelo testéhez. – Kérlek, ne engedj el.
- Mert? – emeli fel az egyik szemöldökét.
- Kérlek, ne legyél szemét! Zelo! Ha meg mered tenni…  - Egy csókot akar nyomni a számra, de mire észbe kapok, elhúzódik tőlem. De szerencsére, sikerül elkapnom és magamra terítenem gyorsan. – Most nagyon megváglak. – nézek rá mérgesen. – Iszonyat nagyot fogsz kapni. – Elkezdem kergetni. Felmászik az ágyra, leugrik onnan, én meg követem. Végül bemegy a fürdőbe, és becsapja maga után az ajtót. – Most aztán onnan nem fogsz kijönni egyhamar. – előveszek egy bugyit a szekrényből és felhúzom. Már teljesen felöltöztem, mire Zelo ki merészkedik a fürdőből. Újból átölel hevesen, én meg teljes erőmből ütögetem ököllel. Mintha meg se érezné ütésemet. Felkap és ledob az ágyra. Fölém tornyosul és megcsókol.
- Hiányoztál. – suttogja fülembe.
- Te is nekem, te disznó. – nevetek bele az arcába.
- Én itt kedveskedek neked, erre meg ledisznózol?
- Miért? Az vagy. Még jó, hogy gyorsak voltak a reflexeim, mert ha nem…
- Akkor? – kacérkodik. Megint közelít felém. Lassan átdugja nyelvét keresve az enyémet. Először gyengéd, lassú mozdulatokkal csiklandozza nyelvem, aztán érzem rajta, hogy egyre gyorsabb, durvább mozdulatokat tesz. Beletúrok halványrózsaszín hajába… Hogy milyen hajába? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése