2012. május 7., hétfő

장 16.




- ÚRISTEN! Zelo! Neked rózsaszín a hajad!!!
- Vártam már, hogy mikor veszed észre. Ez az új stílusom. Hogy tetszik?
- Hát… elsőre elég… meglepő.
- Szóval nem jön be? – lebiggyeszti alsó ajkát. Olyan mintha egy kisgyerek lenne. Nem tudok ellenállni neki.
- Dehogynem! Én egy szóval sem mondtam, hogy nem tetszik. A többiek milyenek lettek?
- Öhm… HimChan fekete, JongUp barna, YongGuk lilás-fekete, DaeHyun zöld, de nekem inkább ilyen barnás szőkére emlékeztet, és YoungJae maradt szőke, csak fel lett nyírva egyik oldalt a haja. – nagyon fura. Nem is értem, hogy eddig, hogy nem tűnt fel ez a hajszín. Lehajtom fejem, nem merek ránézni Zelora. De miért? Én sem értem.
- Jól vagy?
- Nem igazán. – hazudom. Újból ad egy csókot, amitől kicsit megjön a kedvem. Egymással szembe térdelünk az ágyon. Teljesen magához húz és beleültet az ölébe. Csókolgat, combomat simogatja és egyre jön feljebb. Eléri a pólóm szárát, amit feljebb csúsztat a kezével. Megállítom. – Zelo, Én, ezt még nem igazán akarom.
- Bocsánat. Igazából én se, csak… - belepirul. Ajj… miért ilyen ellenállhatatlan? Mutatóujjam a szája elé rakom, hogy nem kell folytatnia, tudom, mit akar mondani.
- Van kedved filmezni?
- Aha. – hátrakúszik az ágyon, berakok egy filmet és odabújok hozzá. Végig se nézzük a filmet, mert a felénél elbóbiskoltunk.
Halkan szólongat egy kellemes hang, közben karomat simogatja.
- Hm? Mi az? – fordulok a hang felé. Lassan kinyitom a szememet is.
- Már 10 óra van. Nem fogsz tudni visszaaludni, én meg már lekéstem a forgatás elejét. – pattan ki mellőlem és felhúzza dzsekijét, cipőjét.
- Ne menj. – fogom meg csuklóját. Szemembe néz, látom, hogy szíve mélyén ő is itt akarna maradni, de nem teheti.
- Muszáj. Gukie már 6x-szor hívott. Szeretlek. – nyom egy puszit az arcomra és elmegy. Semmihez nem volt kedvem, ezért visszaaludtam.
Mivel nem nagyon voltam álmos, már hajnalban fent voltam. Kimentem, hogy reggelit készítsek magamnak. Meglepődök, amikor meglátom anyut a konyhában, szerintem sose volt fent még ilyen korán.
- Mit keresel itt? – kérdezem.
- Itt lakom. Mellesleg jó reggelt.
- Neked is.
- Amúgy, ha az érdekel , miért vagyok fent ilyen korán, akkor azért, mert fél óra múlva bent kell lennem.
- Mehetek?
- Nem.
- De miért? Láb alatt lennék?
- Nem, vagyis… Igen. Holnap eljöhetsz. Akkor már nem lesz felvétel, meg semmi, csak a videót vágják, effektek stb.
- Nagyon izgalmas. – megsértődöm, mint mindig. Kiveszek tejet, csinálok magamnak kakaót és a kanapén elkortyolgatom. Miután ezzel végeztem felöltöztem, és kicsit kisminkeltem magam. Megvan mára a tervem.
- Indulok, kicsim! Majd jövök. – csukja be maga mögött az ajtót anyu. Várok egy percet és utána én is elindulok. Beszállok a liftbe. Mikor megérkezek a földszintre, gyorsan kiosonok és megvárom, míg anya kimegy a bejáratin.Kiszaladok és akkor meglátom, hogy beszáll a kocsijába. Szerencsémre ott ált egy taxis. Bepattanok és gyors elmagyarázom, vagyis mutogatom neki, hogy kövesse azt az autót. Esze ágában se volt. Ekkor leesik mire megy ki a játék, ezért előveszek a táskámból egy 10000 von értékű bankjegyet és a kezébe nyomom. Fogalmam sincs, mennyi ez fontba, de nagyon remélem, hogy nem túl ok. Elfogadja, és teljesíti kívánságomat. Elindulunk anyu kocsija nyomában. Elkezdek izgulni, mikor a két kocsi közé beáll egy másik autó. Félek, hogy elveszítjük, és akkor mindhiába követtük eddig. Anyu áthajt egy útkereszteződésen, de a lámpa épp sárgára vált. A sofőr lenyomja a féket, én meg elkezdek vele ordítani, hogy taposson bele a gázba.
- Megörültél!!! – ordít vissza angolul.
- Menjen már! – beletapos és áthajtunk a piroson.
- Ezért kisasszony, még kapni fog. – fordul hátra, miután újból anya mögött robogtunk.
- Mit? Maga csak koncentráljon az útra. Nem hiába fizetem. – bunkózok.
- Kérem, fejezze be a flegmázást, mert megtehetem, hogy leállítom a járművet. Egyelőre én ülök a volán mögött. – erre nem tudok mit mondani, ezért kussba maradok az út további részében. Anyu végre megáll egy épület előtt, én meg megkérem a sofőrt, hogy menjen egy utcával arrébb.
- Köszönöm. – kiszállok és meghajolok. A sofőr lenézően biccent egyet fejével és elhajt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése